605 慈善演唱會

Advertisement

605對好多人嚟講只係一組數字,可能代表生日日期,亦可能係一個尋常嘅門牌號碼,不過對於Edmond嚟講,呢組數字代表佢童年成長時期,喺石硤尾大坑西邨嘅門牌,一個溫馨的居所,亦係佢人生旅程嘅開始。

認識Edmond這個「小朋友」已經20年啦,可以話睇住佢成長,佢對聽歌及唱歌的熱誠,就像是身體內的血液,從來沒有停止流動。10年前,佢媽媽因為中風突然離開,對於Edmond這個深愛家庭的一個大男孩,總是感覺是生命中的遺憾。

2020年11月8日係Edmond的40歲生日,亦代表佢嘅人生踏入另一個階段,佢希望在這個特別的日子,能夠為自己及屋企人做一件既有意義亦值得紀念的事情,所以便萌生一個演唱會的構思,一圓自己歌唱上嘅夢想,分享一些自己喜愛的音樂;同時亦希望透過演出,懷緬十年前因中風離開的母親。

這次整個演唱會的場地,樂手,宣傳,以及製作費用將全數由佢自己支付,所有門票收益將不會扣除成本全數捐贈「慧進會」,一個中風及腦部受損病人自助組織,由病友、家人及義工發起成立,以達致守望相助之目的,協助處理因腦部受損而需要的知識、技術;情緒上的宣洩、支持,與及擴濶社交圈子。喺過去一年,這個協助腦神經受損病嘅慈善機構面對相當大嘅財政困難,Edmond希望略盡綿力,給予他們一些支持,而佢自己亦會協助管理籌得既捐款,確保善款可以有效地幫助有需要人士。

《605 慈善演唱會》係佢同大家講述自己成長故事以及個人理念的一個演出。無奈因為新冠肺炎疫針情影響下,演唱會未能如期於去年11月8日舉行,但每個人的夢想無論大或小,有多困難,只要堅持信念,在2021年7月24日他的這個夢想,終於在疫情緩和下,能夠讓大家看到他在台上的表演!

Advertisement